27 augusti 2011

Katter, godsaker och galej!

Två av mina bidrag. Stojan och Svante.

Första Hjärtekattsredovisningen efter kattsemestern är nu publicerad på Hjärtekattswebben. Kolla får ni se. Det är fina Caroline som tagit emot just de här katterna och jag vet inte vad vi skulle gjort utan henne. Nu när jag måste börja prioritera livet annorlunda och allt.

651 registrerade Hjärtekatter är vi i alla fall uppe i nu, och jag har säkert 30-40 stycken ouppackade här hemma. Hur många Chris och Susanne har vet jag inte, men nog har vi kommit upp i långt fler än de 100 st vi hoppades på till årsskiftet. Kan man säga.

Nu ska jag sticka på en riktigt solskensgul kofta, äta massor av godsaker (nötter, äpple, nektarin och ekologisk getost) och dricka mineralvatten med svartvinbärssmak.

Imorgon är det Gamlestadsgalej (vilket jag är med och anordnar om ni missat det) och jag är superpeppad! Snälla säg att det kommer att vara uppehåll mellan tio och fem. Snälla!


2 kommentarer:

Chris A. sa...

Chris lovar att publicera ett tiotal bilder på katterna inom en snart framtid! Vågar inte gissa hur många jag har hemma dock. Men det är många!

Caroline sa...

Hej vännen!
Jag har redan fler som ska registreras, det gäller att inte stressa upp sig ;-)
kram till dig!