06 november 2010

Nyklippta!

Före. Familjen hedenhös.
Theodore var värsta klipp-proffset. När han fick sitta i mitt knä och äta djurkex dårå.
Vi är väldigt nöjda alla tre. Johan på Salong Edward (döpt efter Edward Scissorhands) är verkligen toppen och jag rekommenderar honom till alla som behöver en bra frisör i Göteborg. Han har ett mjukt och fint handlag och är lyhörd men tar egna initiativ. Han klarade av utmaningen att klippa både både en storgråtande Theodore (förra gången) och en glad Theodore (den här gången). Jag gillar verkligen att han klippte Theodore som en vuxen och inte som ett barn. Ingen standardfrisyr som alla andra barn på dagis utan utifrån hans egna hårstruktur. Med både vanlig sax och sån där taggig uttunningssax. Ni vet den som gör att kanterna inte blir så skarpa. Hejja Johan på Salong Edward alltså.

Och så här snygga blev vi:

Mamma Sharp.
Pappa Sharp.
Bebisen Sharp.
När alla tre var klippta somnade Theodore i vagnen. Vi passade på att fika på Magasin 11, sedan åkte vi till Klätterdomen. Nu har vi The Big Bang Theory-maraton och äter chips. Pappa Sharp har sovit sedan nio typ.

Milkshakes och kaffe.


De stora pojkarna klättrade.

Den lilla pojken röjde runt och lekte med några större barn som kramade honom och bjöd honom på kaka.

6 kommentarer:

Mary sa...

vackert med lugg!!

Maria sa...

Snyggt :D

Annagreta sa...

Hey foxy, vad fin du blev!

Unknown sa...

Vad snyggt med lugg, och mysig höstfärg. I like! Jösses vilken hårväxt Theodore har. Om Mama bara hade 1/100 hade jag varit nöjd =P

Jennie sa...

Kanonfint med luggen:) Mycket snygg färg nu till höst/vinter! Nu blir jag sugen på att färga mitt också. Ja, det är inte klokt va hår Theodore har, sötaste killen ever! Ni får klippa honom ganska ofta eller? Hur Lovas hår ser ut finns just nu beskrivet i min blogg, hihi;)

ele sa...

jättesnygga hela familjen!
Det påminner mig om att jag i morgon skall ringa och boka klipptid...