23 oktober 2010

Friday

Etiopisk mat. Det var lite som indisk mat med en slags syrlig pannkaka som man använde för att skopa upp maten som smakade kryddigt - ofta med kanel. Det var smaskens!
Nu är det lördag och vi har nyss vaknat och duschat. Klockan är kvart över nio och solen skiner i New York. Vi ska åka till Coney Island idag!

Igår tog vi det ganska lugnt jämfört med tidigare dagar. Vi strosade runt lite i Soho, tog tuben till Central Park och åt Etiopisk middag med cheferna och deras sambos/fruar. Mannen fick klätterutrustning i form av skor och sele medan jag fick nya fina kängor. Och så köpte vi lite presenter.

Nu ska jag borsta håret och göra mig i ordning, sedan ska jag putta upp mannen ur sängen för jag är hungrig!

Coney Island baby!

Mina nya fina stövlar från Timberland. Snygga och praktiska, passar lika bra i stan som i pulkabacken.

Inga kommentarer: