23 februari 2010

Träningen fortskrider

Det har varit sån uppståndelse de senaste dagarna att jag inte hunnit rapportera om hur det går med träningen.

Första gången var ju i fredags och även om det var jobbigt så var det väldigt skönt också. Skönt var det däremot absolut inte i helgen då jag hade den värsta träningsvärken jag någonsin upplevt. Ever. Värst var det i magen och jag märkte att de stackars musklerna tagit stryk av graviditeten. Jag får stretcha dem extra noga.

Andra gången var igår och det var skönt den här gången också. Jag såg till att stretcha noggrannare efteråt och idag har jag inte ont någonstans!

Imorgon bitti klockan tio över sex står jag där på crosstrainern igen och det känns helt ok. Jag gillar ju styrketräning och har sett fram emot att få gå till gymet sedan i höstas.

Annars gör jag inte mycket. Gosar med en krasslig och hes Theodore och roddar med diverse Tradera-vinster.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Imorgon kanske jag berättar om min nya väska som jag hittills tycker väldigt mycket om.

1 kommentar:

Eleonor sa...

starkt jobbat att träna så mycket och så jäkla tidigt på morgonen! Guldstjärna till dig!