11 november 2009

Tänderna, nu på bild

Jag har äntligen lyckats! Jag har de små bissingarna på bild! Ok, man ser inte jättetydligt men det är uppenbart att det sitter två små minitänder där i underkäken.


Ser ni?

Det krävdes ganska jättemånga bilder för att få till en där tänderna syntes och i processen fick jag till några alldeles bedårande som jag bara måste visa såklart. Visste ni förresten att bebisar kan vara lite skelögda... eller glosögda. Det är helt normalt och ska ordna upp sig med tiden. Kolla här bara.



3 kommentarer:

Unknown sa...

Aaw, sicken sötnos!!

Knit-Marie sa...

Jodå, tansebissingarna syns!
Och Klara skelar lite hon med, men mindre och mindre.

Eleonor sa...

vilka jätteögon! Jag tror inte jag lyckats fånga dotterns tänder (japp, det är två nu) på bild. Däremot har jag fotat hennes första bula i pannan...