10 oktober 2009

Slöfocken rapporterar


Nej, det blev ingen simning den här veckan. Men det blev i alla fall tre promenader på över 30 minuter vardera. Alltid något. Eller. Nä, det är dåligt. Jag är lat lat lat.

För övrigt känner jag nu igen att jag bloggar så tråkigt! Det är samma visa varje dag. Bloggen fungerar som en dagbok för mig, ett sätt att kunna se tillbaka och minnas, men det gör ju att det lätt blir lite same ol' same ol'. Som det lätt blir i en dagbok.

Men det här är ju en blogg också och därför vill jag gärna ha lite tips på vad ni skulle vilja läsa mer om. Om ni har några önskemål eller så. Ni får gärna svara på enkäten till höger också. Om ni vill. För er som inte känner mig så bra kan jag lista några intressen eller ämnen jag skrivit om tidigare. Innan jag blev mamma och plötsligt bara kunde skriva om min son. Hehe.

Stickning, virkning, annat handarbete, pyssel av olika slag, musik, jobbet, design, kläder och mode, serier, film, inredning, bloggtips, sånt som gör mig arg, försök till en hälsosammare livsstil, misslyckade försök till en hälsosammare livsstil, vardagsreflektioner... och sånt.

Ni som känner mig lite kan såklart gärna komma med andra förslag också...

5 kommentarer:

ele sa...

vill du höra om lat?... när Lina skall sova går jag ut med vagnen. Har hon somnat innan vår gata är slut så vänder jag och går hem och ställer henne i trädgården...

Linda sa...

Jag tycker om att läsa om det du skriver; dvs vardagen och theodore. Det är också fint när du skriver om dina små tips om saker och ting, det kan vara alltifrån gördlar, jeans och stickbeskrivningar. Med andra ord tycker jag nog om din blogg precis som den är :)

Thepas sa...

Lina: Men så gulligt sagt! Jag blir så glad!

Lova sa...

Jag gillar din blogg.

Thepas sa...

Lova: Jag gillar din blogg också!