31 juli 2009

Framgång!

En söt och nöjd pojke ligger i min famn och äter medan vinden dånar och regnet slår hårt mot fönsterrutorna. Han har sovit så bra i natt, och jag med! Vi använde vår nya nattningsrutin och den här gången fungerade den efter bara 40 minuter! Han blev lite orolig efter en stund men lugnade sig i sängen utan att vi behövde ta upp honom. Sedan sov han fint till runt fem då han fick lite mat. Jag och pojken somnade lite i maten men jag vaknade vid sex och då gick det utmärkt att lyfta över honom till hans säng igen. Där sov han sedan till halv nio. En perfekt natt enligt mitt tycke och bebisen var nöjd och glad båda gångerna han vaknade. Det kommer såklart att komma bakslag men jag är så glad över att veta att det går.

----------------------------------------------------

Uppdatering
Jag sövde just pojken för sin förmiddagslur. I sängen. Utan att ta upp honom en enda gång!

1 kommentar:

Jenka sa...

Skönt att höra! Han känner väl kanske, precis som ni, att han är på hemmaplan igen. :D Lille gubben! Gos!