31 december 2008

Snabbuppdatering

Vi har firat jul. Det var mysigt att bara vara jag och mannen. Ingen stress och inget rännande.

Jag fick WoW och har spelat varje ledig stund (som inte har varit så många eftersom vi har både svärföräldrar och liten Edward här).

Jag är i slutet av vecka 27 och bebisen verkar ha det bra. Jag är trött och tung, har ont ungefär överallt med halsbränna från helvetet och börjar få svårt att andas av att magen trycker ihop lungorna. Dessutom gör det ont när jag bajsar. Men det gööör ingenting. Det är trots allt det mysigaste som finns att vara gravid. Jag struntar i uppdateringen för vecka 27 för det är inte så mycket spännande som sker, förutom att jag gått in i tredje trimestern. Sluttampen alltså. Shit. 

Status kan ni få...

Du är på dag 188 av 280. (67,1%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och fulla dagar (v26+5).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 2 apr 2009 
Du har 92 dagar kvar till förlossning.

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Här är vi redan färdiga!!! Lyckan står tjock som värsta smogen kring morfar Stefan och mormor Knitmarie.