17 november 2008

Helgen som var

Sällan har väl någon kvinna blivit så uppvaktad och ompysslad av sina väninnor som jag blev i helgen! Jag kände mig som en katt på en sidenkudde som blev serverad trerätters med alkoholfri champagne och snusk-berättelser på löpande band. Och så fick jag prata huuur mycket bebis och giftemålsplaner om helst. Det var toppen och jag älskar mina flickor så innerligt! Det bästa av allt är nog ändå att jag får se dem igen redan nästa helg. Och sen ska jag tvinga ned dem till Götet så att jag kan passa upp på dem i min stora nya lägenhet.

Nu har jag hittat schampot och de djupa tallrikarna.

Som om helgen överraskningar inte vore nog vann jag en blogg-tävling också! Jag som aldrig vinner något. Det var Agatas stickbokstävling, och jag vann inte den utlottade boken utan en bonusvinst. Samma författare men med bebis-tema istället för accessoarer - bara ännu mer rätt eller hur? Tusen tack Agata!

Inga kommentarer: