17 november 2008

Dagen och bilder från helgen som var

Jag vaknade imorse med en rygg som kändes som att den gått mitt i tu. Halsen beboddes av en igelkotte från helvetet och kinderna kändes febriga. Alltså stannade jag i hemmets lugna vrå hela dagen förutom en utflykt i mitt närområde för införskaffning av stor pizza och en godispåse. Allt ligger nästan orört. Jag är inte mig själv. Alls.

Jag tänkte att ni skulle få lite ögongodis i form av bilder från helgen (alla tagna med Jennys kamera av olika personer). Magen håller sig misstänkt frånvarande på alla bilder men imorse tog jag en riktig en i profil som jag kanske kan visa när karln kommer hem.

All the girls. Och nej, det är inte mina bröst. Det är någon annans. Det måste det vara. Sist jag kollade hade jag inte tits stora som vuxna huvuden. Visst? Eller hur?

Mary stod i köket och lagade gourmet-mat på löpande band. Hon är den bästa husfru jag vet.

Här är resultatet. Vegetarisk delikatessbiff tror jag, råstekt potatis, tzatziki och god sallad. Till förrätt fick vi avocado med citronkesoröra. Efteråt vankades dessert á la svensk smörsångare.

Annagreta och den blivande bruden. Vi är glada. Vissa är väldigt glada.

De vackra damerna sitter uppradade för middagsintag.

Som om inte umgänget, maten, skvallret och uppassningen var nog fick jag även en alldeles specialdesignad möhippe-t-shirt som jag ska bära var dag.

Blir den inte grann så säg?

Porrsurfning är en ädel konst.

Therese och Jenny. Två ärtor i en ärtskida.

Tyvärr kom tiden då vi var tvungna att säga adjö för den här gången. Ser ni någon bebismage? Inte jag heller, men vänta bara, snart ska ni få se för den finns där under.

Inga kommentarer: