01 juni 2008

Huvudvärk

Det är typ det enda jag kan tänka just nu. Ont i huvudet. Ändå tänker jag vägra gå och lägga mig eftersom uppvaknandet innebär att det är måndag och jag måste jobba. Som tur är insåg jag i helgen att det där meningslösa firandet av inte vet jag som kallas Sveriges nationaldag gör att jag får vara ledig på fredag. Tjohohohoho! Svärföräldrarna kommer på besök i helgen men de sover annorstädes så det blir nog inte så energikrävande. Jag behöver inte vara värdinna. Jag längtar till helgen. Men mest av allt längtar jag till när huvudvärken går över. Come on Panodil Zapp, be my friend.

Angående skolan så är den över nu och det är en sådan berielse! Redovisningen gick bra. Jag var absolut inte sämst och min idé var bäst i mitt tycke. Och det är det enda tycket som gills i den här bloggen.

Helgen var mysig hemma hos mamma i Kungsängen. Edward var en sötnos. Sam ol'.

Jag har stickat lite. Gardin #2 har växt ett par centimeter och cirkus-scarfen har repats upp och påbörjats igen. Det är ungefär det...

Inga kommentarer: