27 juni 2008

Hur man bränner 3000 i Ullared















Boll till Edward. Bra till sommarlek.
















Bomull. Till ansiktet.
















Hörlurar. Så att vi slipper lyssna på Edwards datorspel.
















Förkläde. För att det är husmoderligt.
















Sambons bröllopsskor. Fabulösa.
















Flera magnetpinnar till Edward. Eller till pappan.
















Skor till sambon. Very nice.





















Ny kappa till mig. Lägg märke till de sexiga sockorna.





















Milda Matilda-klänning till mig. Very nice.





















Blåblommigt linne till mig. Möjligtvis för litet.
















Nya skor till mig. Hur fina som helst.
















Fler nya skor till mig. Mjukaste skinnet någonsin.
















Och mer nya skor till mig! Äntligen ett par nya All Stars.
















Spel att spela med Edward. Hade ni också det här på dagis?
















OB. Bra att ha då och då.





















Ny fantastisk handväska och matchande plånbok. Helt enkelt bedårande.





















Mjukmedel. För mjuk tvätt.





















Tandkräm. För o-ilande tänder.
















Musik-TP. Antingen är jag bäst eller sämst.
















Uggletrosor. Fina.
















Rand- och sjärntrosor. Också fina.
















Vita pricktrosor. Söta.
















Randtrosor. Nice.
















Svarta pricktrosor. Också söta.
















Något slags verktyg. Sambon är glad.
















Tvättmedel. För ren tvätt.

Allt detta för i slängarna runt 3000 kronor! Helt sanslöst! Jag måste dessutom tillägga att jag har världens bästa karl som höll med om att jag faktiskt behövde tre par skor och en ny handväska. He's a keeper.

4 kommentarer:

Tvärslå sa...

Hupps, mycket brända pengar, fast du fick ju en del för det.
Det finns en utmaning till dej om du vill,på min sida.

Knit-Marie sa...

Hihihi..roligt!
Orkar man handla i Ullared nuförtiden? Jag var där en påsk nån gång på 80-talet och det var vidriga köer och oöverskådliga lador.

Monica Hansen sa...

Snygg kappa!

TruckerElin sa...

aaah, jag längtar till GeKås ännu mera nu jue.., snart 1 år sen sist. Ett sånt Musik TP har jag aldrig sett men det hade vart PERFEKT till mig.. hm. :) Kanske man skulle resa de numera 54 milen för ett besök? Eller kanske inte.. *snyft*

Jag tänkte norpa din utmaning här ovanför också. Tycker sånt kan va skoj. :)