10 maj 2008

Liseberg

Japp, nu har vi varit på Liseberg och tröttat ut oss alldeles. Självklart glömde vi kameran hemma. Jag som lovade bilder. Istället får jag bjuda på lite andra bilder och hoppas att de duger... Det blir bildbevis på de färdiga halvvantarna.




































Och om det inte duger visar jag dessutom bilder på alla mina andra pågående projekt. Utom lilla tigern, för den är så ny så den har inga bilder ännu.















Min vita Ice Queen med ljusblå pärlor.





















Min Drops babykofta i Alpaca som alla stickat.





















Väldigt multifärgad för bred halsduk/för smal sjal i mestadels Drops Alpaca.





















Min lustiga figur i Drops Alpaca. Den har sett ut så här i snart ett år. Ingen vet vad han ska bli eller när.
















Mina raggsockor åt mannen. Vitt och guld. 1,25 stickade sockor. Varning för sss.















Mina ljusblå fingervantar i Drops Alpaca (surprise!). Bara 4,5 fingrar kvar att sticka på nummer två.

Det var allt för ikväll. Imorgon ska vi vinka av Edward och hans farmor vid tåget, jag ska köpa en ny sommarklänning och en ny tandborstmugg (eftersom jag nyss slog sönder den gamla). Sedan ska vi se på formel ett, städa, mysa, datorisera och sova.

Puss!

2 kommentarer:

Strumpstickan sa...

En Ninja Turtel med banditmask?

Knit-Marie sa...

Nä jag har inte hunnit med Drops babykofta än...men det kommer.
Väldigt besviken över bristen på Lisebergsbilder, men tröstar mig gärna med dina fina projekt.