10 april 2008

Blodpudding och mer plats i lägenheten


Medan blodpuddingen stektes tog sambon ner tvätten till tvättstugan. Skönt med effektivitet. Jag hann diska gårdagens disk medan sambon sålde gamla sängen. Vi gillar blocket.se. Det känns schysst att sälja den för 500 kronor när jag köpte den begagnad för 700 för ungefär tre år sedan. Den var nog ett par år redan då. Den är i fint skick så vi tog absolut inget överpris. Vi kunde nog fått mer men vi ville mest bli av med den...

Efter maten blir det lite mer disk och lite mer tvätt men sen blir det Medium! Jag älskar Patricia men det gör inte sambon.

3 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Nu ska gubben sälja av sina sista Marillionrariteter så hör av er om ni är nyfikna, ok?

Jenky sa...

är blocket bättre än tradera?

Knit-Marie sa...

Maken går till en annan våning när jag ser på Medium.Jag gillar mest skildringen av hennes äktenskap.