19 mars 2008

För att vara någon som litar så mycket på listor är jag hemskt dålig på att kolla scheman

Hahaha, förra veckans uppgift hade inte deadline i fredags. Den hade deadline i måndags. Jag hade alltså kunnat ha en hel helg till på mig att skriva. Istället fick jag en ledig helg och det tackar jag inte nej till. Veckans uppgift har inte deadline på fredag. Den har deadline på onsdag, om en vecka. Först blev jag överlycklig men sen insåg jag att det egentligen bara ger mig en extra skrivdag. Resten är ju helg och Edward och kalas hos mamma och flytt och... Hur som helst. En dag till är bättre än... inte en dag till. Jag ska försöka skriva idag i alla fall, för det är en stor uppgift och det är skönt att slippa stressa.

-----------------------

Att göra:

Måndag: Cellprovtagning (rys!), diska.

Tisdag: Läs kursliteratur och strukturera uppgiften, gör målgruppsanalys och kommunikativa mål för målgrupp 1, fundera på annonsplacering, skissa på annons, packa badkläder.

Onsdag: Laga mat, lunch med Alex och nya bebisen, hämta ut biljetter, fixa Hemlispaket, tvätta, följ upp Tradera-vinnare och slå in paketet, skriva på annons för målgrupp 1.

Torsdag: Fixa påskägg till Edward på lunchen, posta Tradera-paket, gör målgruppsanalys och kommunikativa mål för målgrupp 2, fundera på annonsplacering, skissa på annons.

Fredag: Tåg till Köping (8.02), hämta möbler i Västerås som ska till Munktorp.

Lördag: Flyttpacka och -städa

Söndag: Kalas hos mamma, lämna Edward.

Inga kommentarer: