24 januari 2008

Bah!

Idag känns min blogg tråkig, trots att det händer spännande, bra och fina saker här och där i livet (utan inbördes ordning):

Handbolls-EM pågår och den som känner mig (och vet att jag endast intresserar mig för två sporter: handboll och Formel 1) vet att jag sitter bänkad. Bra går det också och det ger mig minnen från fornstora dagar.

Stickningen är rolig och ostressad - rofylld skulle man kunna säga. Det enda jag stickat på är babykoftan och den har vuxit till lite mer än den storlek den var innan jag repade upp nästan allt. Den blir fin.

Det är torsdag, vilket betyder att imorgon är fredag, vilket betyder att jag får träffa mina älsklingar.

Jobbet är för närvarande acceptabelt.

Den nya inställningen till hållbar kosthållning känns stabil och har gett resultat.

På lördag ska vi baka semlor.

Mannens intervju såklart!

En rolig bok som jag snart läst klart alldeles för snabbt (jPod)

En spännande bok som jag får läsa efter den (boken om Joy Division som filmen är baserad på)


Nu blev min tråkiga blogg roligare. För mig i alla fall. Men hmm... den behöver något mer... En bild som piggar upp! Här får ni en bild på mig och mannen, tagen för nästan ett år sedan. Då var vi helt nya och tokiga. Jag är stolt över att säga att trots att vi inte är lika nya så är vi fortfarande tokiga. Tok-löjliga. Tok-självcentrerade. Tok-bra föräldrar. Tok-dåliga på att städa. Tok-dålig karaktär. Tok-snälla. Tok-gosiga, tok-busiga, tok-lekiga och tok-kära.

1 kommentar:

Knit-Marie sa...

Tok-kul att se er!