13 november 2007

Snö!

Nu har snön kommit även till Kortedala! Marken är vit och luften virvlar av snöflingor. Jag önskar att jag hade stickat klart mina fingervantar och min stora halsduk... men det är tyvärr långt kvar och många andra stickningar är mycket mer intressanta. Branching Out går bra och är kanske 45% färdig men jag har inte stickat på den på ett par dagar. Istället har jag experimenterat med en kanin som är i stort sett halvfärdig. Mannen är störtförkyld efter helgen och jag börjar få obehagligt ont i halsen. Det har vi inte tid med.

Dagens bild visar snö över Kortedala.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Lite mysigt. Mätte 73 cm hemma på gården fast jag bor ju ganska långt norrut. Ungefär vid polcirkeln. Ha en bra dag!

Strumpstickan sa...

Tänk att man blir alltid genomförkyld när man inte har tid.. strepsils, febernedsättande och nosspräy... mucoangin kanske... krya på er!