15 oktober 2007

Kalas och bebisar

Helgen har varit lugn men hektisk på något vis. Det var kalas och det var mysigt men eftersom vi är familjen så fick vi hjälpa till att för- och efterbereda och det var lite stressigt. Jag tror inte vi kom hem förrän efter 12 på natten. Men det var mysigt trots allt och jag fick hålla i varm och mysig bebis som snorade över hela mig.

På söndagen var vi lata och klädde inte på oss förrän vi var tvungna innan min buss (som gick till tåget som gick till tåget som gick hem) gick. Vi kom fram till att det är helt befängt att vi ska tvingas åka fram och tillbaka så här. Någon borde komma in och säga att skämtet är över och att självklart finns det ett jobb för Karl-Graham i Göteborg - vi skojade ju bara.

Det var en mysig men kort helg och nu är det vardag igen. Jag ska försöka att se det positiva i det... sen.

Inga kommentarer: