09 september 2007

Så många tack!

Det här blir ett kort inlägg för jag är alldeles utmattad av resande och för lite sömn och förlovningsfestande och trilskande baby-mamas.

Hur som helst. Det var en alldeles underbar fest och i fick så fina presenter. Tack till alla som ville komma och tusen tack för de fina presenterna! (Och tack till David och Gunvor som gjorde allt möjligt)

Och tusen tack vill jag även säga till alla er som skrivit så fint om mitt inlägg om rädsla. Det värmer verkligen att se att det finns fler som jag. Att jag kanske inte är fullkomligt sinnessjuk när allt kommer omkring...

2 kommentarer:

Dödergök sa...

Hej! Hur mycket garn gick åt till din gula mössa? Jag blir inte riktigt klok på garnstudio om de menar att det går åt 150 g till både vantar och mössa eller om det är 150 g till var sak. Tack på förhand! :)

Strumpstickan sa...

Du är lika normal som oss andra galningar:) Jag är också mörkrädd emellanåt, då är det bra med en stor nalle...