10 oktober 2006

Visitor Attractions

Så heter namnet på boken jag läser just nu. Mycket stor skillnad mot Marketing for Tourism som jag nyss avslutat. Sedan är det dags för Consumer Behaviour in Tourism. Sen är det bara en kvar. Snaaaark... Jag vet att jag inte ska klaga. Jag älskar den här delen av mitt jobb och det är superspännande att få vara med i strategiarbetet. Men kom igen... man fååår klaga när man läser fyra böcker på ca 400 sidor vardera... på svår marknadsföringsamerikanska. Jag har till måndag på mig.

Anyhow. Helgen ser ut att arta sig, biljettmissöden till trots. På fredag kommer N och sover över (och eventuellt lagar middag. Se på fan!). På lördag är det någon slags releasefest av något designslag med Y. Nya bekanten M följer med och efteråt dricker vi öl. Söndag är en glädjens dag för då är det handboll igen. Den här gången har jag fått med mig R. Tror jag. Det kan bli en ypperligt trevlig helg indeed.

Nu ska jag sluta blogga på arbetstid och gå och träna istället.

Inga kommentarer: