04 juni 2006

Hutlöst beteende


Hahahaha! Så jag har betett mig! Vilken toppenhelg det har varit. Jag och Jenny började lördagen med att åka till IKEA och shoppa på oss diverse nödvändiga saker. Här kommern en förtjusande lista över allt jag shoppade till mig:

  • Förvaringskartonger med läckert medaljongmönster
  • Sugrör i massor
  • Förvaring för mina stickor
  • Badrumshylla med sugproppar
  • Fina vita ramar
Vi åkte hem och åt supergod middag och lyssnade på fantastiskt bra musik i form av Glenn i alla former. Sen tog vi fram spriten och groggade jordgubbsvodka natten lång. I övrigt gick natten i rockenrollens tecken med Metallica och Danzig. När vodkan tog slut tog vi persikolikör och jag slog sönder en hel flaska svartvinbärslikör över hela golvet.

När klockan slog 05:30 åkte vi till lekparken at the end of the line där vi gungade i diverse gungor (som vi faktiskt fick plats i!) och åkte linbana. Vi sprang barfota i sanden och kände oss som unga på nytt. Efter leken tog vi spårvagnen in till centralen och vi somnade båda två till tonerna av The Concretes. Väl på centralen gormade vi oss hesa till Buttons med Pussycat Dolls och var allmänt hutlösa och odrägliga. Vi tog första bästa spårvagn tillbaka till Torget och satt i solen och väntade på att Hemköp skulle öppna. Prick 08:00 slog de upp sina himmelska dörrar och vi skred in för att handla våra livsnödvändigheter i form av:

  • Korv
  • Korvbröd
  • Räksallad
  • Smågodis
  • Kechoklad
  • Brejk
  • Cola
  • Toalettpapper
Jenny gjorde sin Phoenix From the Flames-imitation och livet lekte. Vi åkte hem och åt och såg på morgon-tv. Vid 10 tog våra krafter slut och vi lade oss som slagna hjältar. What a night!

Imorse (17:00) vaknade jag med grus i håret och ömmande kropp. Och dagen kunde enbart förstöras av en oerhört otrevlig säljare från Mr Music. Men screw him. Nu är det supernördarna på tv!

Inga kommentarer: